sábado, 27 de dezembro de 2008

Leona Lewis - A Moment Like This



What if i told you it was all meant to be?
Would you believe me, would you agree?
It's almost that feeling that we've met before
so tell me that you don't think i'm crazy
when i tell you love has come here and now

A moment like this
Some people wait a lifetime
for a moment like this
Some people search forever
for that one special kiss
I can't believe it's happening to me
Some people wait a lifetime for a moment like this

Everything changes, but beauty remains
Something so tender i can't explain
Well i may be dreaming but 'til i awake
Can we make the dream last forever?
And i'll cherish all the love that we share

A moment like this
Some people wait a lifetime
for a moment like this
Some people search forever
for that one special kiss
I can't believe it's happening to me
Some people wait a lifetime for a moment like this

Could this be the greatest love of all
I wanna know that you will catch me when i fall
So let me tell you this
Some people wait a lifetime for a moment like this

A moment like this
Some people search forever for that one special kiss
I can't believe it's happening to me
Some people wait a lifetime for a moment like this

A moment like this
For that one special kiss
I can't believe its happening to me
Some people wait a lifetime for a moment like this
A moment like this

...

É mesmo isso que estão a pensar... e sim, sinto-me uma previligiada... :)

Aguardem-me...

7 comentários:

Fadinha da Sombra disse...

Chegou o momento ;)

Beijitos :)

DANTE disse...

Vai lá apanhar o momento ;D

Jokas Isa :)

Vanessa. disse...

O quanto eu adoro essa música :')

Chegou o momento, apanha-o e vive-o intensamente!

korrosiva disse...

:))) que bom!!
Aproveita ;)

AP disse...

..sente-se o momento!!! Gosto da música!!
Um beijinho Isa

blue disse...

Olá minha querida!
Vim desejar-te uma grande entrada em 2009, pelo que vejo, melhor não poderia ser :) Fico feliz por ti!

Beijão

ps - ja tenho la umas fotos do pequeno ;)

Nelson A. Soares disse...

Música lindíssima. A interpretação dela é soberba. Mesmo assim aconselho-te a ver: "I Have Nothing", musica da Whitney Houston que a Leona cantou também no X - Factor.


Stay Well e parabéns pela belíssima escolha.

"Se amanhã eu não estiver cá..."

Um texto de uma mãe para um filho, que todas as pessoas deviam ler! Se amanhã eu não estiver cá… “Há dias em que não me é fácil saber q...